Behandlinger og priser

Komplett tannsjekk inkludert røntgen, diagnostikk, fjerning av tannsten og grundig rens.

NOK 1 280,-

Skånsom fjerning av belegg og misfarging med profesjonell pussepasta eller AirFlow. Gir tennene dine den glatte og polerte følelsen.

Fra NOK 600,-

Udefinert smerte i munn eller tannkjøtt? Utsatt for uhell som har skadet tannen. Tannlegen gir akuttbehandlingen og legger opp videre behandlingsplan hvis nødvendig.

Fra NOK 600,-

Profesjonell og skånsom tannbleking med dokumentert effekt. Spesialtilpassede blekeskinner og blekemiddel for bruk hjemme.

Fra NOK 2 500,-

Konsultasjon og informasjon om usynlig regulering/aligners hos spesialist.

Fra NOK 980,-

Konsultasjon og informasjon om fast regulering hos spesialist.

Fra NOK 980,-

Konsultasjon med vurdering og kartlegging av tannkjøttsykdom. Røntgen, klinisk foto og diagnostikk. Informasjon om refusjonsordninger.

Fra NOK 1 000,-

Andre behandlinger

Dette er andre behandlinger vi utfører. Ditt behandlingsbehov kartlegges på en «Komplett undersøkelse med rens». Kontakt oss dersom du har kartlagt behandlingsbehovet et annet sted.

Tilpassing av fyllinger med riktig farge som gir et naturlig resultat.

Fra NOK 600,-

Tanntrekk er nødvendig i tilfeller der tannen ikke kan reddes f.eks ved infeksjon i roten eller ubehandlet hull.

Fra NOK 1 100,-

Rotfylling legges når det er infeksjon i nerven. I første seanse fjernes nerver og blodkar. Ved behov utføres dette hos vår spesialist.

Fra NOK 4 500,-

Visdomstennene anbefales fjernes dersom du har hatt vedvarende plager fra tannen.

Fra NOK 1 200,-

Gjenskape knukket/mistet tann med kermaisk estetisk materiale som gir naturlig form og farge. Inkludert røntgen, bedøvelse, avtrykk og teknikerutgifter.

Fra NOK 6 900,-

Individuelt tilpasset program, avtrykk og støping av Narval skinne. Forutsetter at det ikke har gått mer enn 6 måneder siden sist tannsjekk.

NOK 8 500,-

Hel-eller delprotese som erstatter manglende tenner.

Fra NOK 10 000,-

Slitte tenner, ising, nedsunket bitt, hodepine eller smerter i kjeve og tyggemuskulatur som følge av tanngnissing? Vi hjelper deg.

Fra NOK 2 500,-

Fast tann som fikseres i kjevebeinet som er feste for en estetisk porselenskrone for å erstatte manglende tann eller tenner. Utføres samarbeid med spesialist i oral kirurgi.

Vi har lang erfaring med pasienter med tannlegeskrekk og legger forholdene ekstra godt til rette for at behandlingen skal være så behagelig som mulig og selvsagt smertefri.

Fra NOK 1 200,-